Kom mai du skjønne milde

Vi skriver mai, og en mörk vinter er tilbakelagt.

Klinikk Estetikk har blitt to år og vi er så takknemlige for alle gamle og nye kunder som følger oss, og gjør jobben vår så innholdsrik og morsom.

Sola blir sterkere og fokus på kraftigere behandlinger med laser vil nå måtte vente til over sommeren for de fleste.

Denne måneden setter vi derfor fokus på behandlinger som gir nesten umiddelbar effekt, og har lite nedetid (dvs blåmerker) og passer perfekt i en festmåned som mai er.

Månedens behandling er en kombinasjonsbehandling med 1 ml Restylane og ett område med medisinsk injeksjon.

Her kan du feks gjøre Restylane i munnviker, leppen eller linjen som går fra nesen nedover mot munnen, kombinert med medisinsk injeksjon ved enten øynene, mellom øyebrynene eller på linjer i pannen.

Filler ( Restylane) behandlingen vil du se ett umiddelbart resultat av, mens den medisinske injeksjonen tar 4-10 dager før endelig resultat synes. Men alt i alt en rask effekt behandling for de som er litt utålmodige og vil se resultat raskt. Hvis linjene er dype kan det være at du vil trenge mer en en ml for optimalt resultat, men dette avklares i såfall på forhånd. Ønsker du å vite mer om behandlingen hver for seg kan du lese mer på behandlingssidene våre.

Månedens behandling med 1 ml restylane og ett område med medisinsk injeksjon (inkl. forordning fra vår lege)

NÅ: 5300,- (ordinært 6600,-)

Bestill på post@klinikkestetikk.no

Siste innlegg